BOOM
DATUM: 2013-06-26 | TID: 14:40:00 | KATEGORI: USA

Hej på er underbara läsare! Ser att ni fortfarande kikar in här och blir nog lika besvikna varenda gång. Min uppdatering har varit usel de senaste månaderna. Saker kommer att ändras. Den här stora nyheten jag skulle släppa kan jag äntligen avslöja nu.
 
Jag ska flytta till USA och plugga. Nu kanske ni undrar vart i USA? Jo, det ska jag berätta. Jag tar mitt pickpack och flyger över atlanten för att bosätta mig i Santa Barbara för att plugga marketing på SBCC. Igår sa jag upp mig från jobbet och min sista dag blir om prick en månad! Hur sjukt?! Att flytta till USA och plugga har varit min dröm i flera år och nu vågar jag göra det! Jag ska försöka blogga så mycket som möjligt under min tid i USA, därför har jag skapat en blogg enbart för USA så om ni vill följa min resa så kika in på http://amandasbcc.blogg.se.
I'm so excited!
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?