Godmorgon världen
DATUM: 2012-09-02 | TID: 10:19:42 | KATEGORI: Vardag 2012

Nu sitter jag här igen på tåget till jobbet. Idag blir det stängning igen. Igår var som sagt min första stängning och det gick bra! Trots allt kaos under dagen så lyckades jag behålla lugnet. Hej Amanda har mognat under året. Nä men känner själv att jag mognat till under sommaren. Skapat nya kontakter och klippt några band. Skönt. I veckan börjar mitt 20 timmar schema så jag kan få ta det lite lugnt i höst. Dock känner jag på mig att det kommer bli mer timmar per vecka! Kommer annars bli för rastlös. Kanske borde skaffa en hobby?


♥ SKRIVET AV Jennifer

Jag använder en Nikon D40 och en Canon Powershot G12. :)

DATUM: 2012-09-03 | TID: 16:28:52
BLOGG/HEMSIDA: http://jenniferusa.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?