"I have a lot of expectations and a lot of goals I want to fulfill, but the biggest dream is still to move to London"
DATUM: 2012-11-20 | TID: 14:21:38 | KATEGORI: London

Över helgen var jag och mina föräldrar i London och hälsade på släkten. Har haft världens bästa helg som har innehållit shopping, god mat, häng med kusiner, massa skratt och mys med världens bästa katt, Mr Bojangels. Vi kom i fredags kväll och gick mer eller mindre och la oss på en gång för att gå upp tidigt på lördagen så jag och mamma kunde komma iväg till Oxford Street i tid. Blev lite shopping från bland annat Primark, New Look, Viktoria's Secret and more. Absolut inte lika mycket som för tre veckor sen men hittade faktiskt min nyårs klänning!!
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?