Eastenders
DATUM: 2012-01-02 | TID: 21:09:52 | KATEGORI: London

Lägger ifrån mig boken för att kolla på Eastenders, var förut mitt favorit program. Drama program i mitt hjärta! Ska försöka somna tidigt ikväll, ska upp tidigt imorgon. Vi ska till westminister och sedan Oxford circus!


♥ SKRIVET AV frida

hej! jag undrar bara vart du köpte boken för jag har letat efter just den boken med den ''designen'' ett tag!

ha det bra!

DATUM: 2012-01-02 | TID: 21:45:35
♥ SKRIVET AV Amanda svarar

Hej Frida! Boken köpte jag i London i en butik som heter WHSmith :)

DATUM: 2012-01-02 | TID: 22:13:42
BLOGG/HEMSIDA: http://maandys.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Lina

Hej :) har läst din blogg ett tag nu och ser att du brukar hänga rätt så ofta på Pure och jag vill gå dit med mina kompisar nu på torsdag men jag fattar inte riktigt varför dem skriver att det är 22 års gräns? Betyder det att jag och mina vänner kommer in ? Vi är altså 19 år som du.

Tacksam för svar :)

DATUM: 2012-01-02 | TID: 22:51:08
♥ SKRIVET AV Amanda svarar

Hej Lina! Ja det stämmer :)



anledningen till åldersgränsen vet jag inte men skriv upp er på listan, se glada ut när ni kommer dit så borde det inte vara några problem med att komma in :)



hoppas ni kommer in och har kul!

DATUM: 2012-01-02 | TID: 22:58:00
BLOGG/HEMSIDA: http://maandys.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?