Boende i London
DATUM: 2012-01-09 | TID: 22:09:37 | KATEGORI: London

Fick en kommentar idag från en läsare som frågade vart man ska bo i London under en weekend resa. Jag har aldrig bott på hotell i London, utan hos mina släktningar. Hade jag bott på hotell i London hade jag valt att bo på ett av dessa tre ställen.

Mayfair som är nära New Bond Street som är nära Regent Street. Vilket är väldigt centralt!
Knightsbridge. Vilket är området där Harrods och Henry Kole ligger. Otroligt mysigt men inte lika centralt.
Covent Garden. Gångavstånd till Piccadily Circus och Leicester Square. Ganska centralt och även världens största Apple butik ligger i Covent Garden. 

Ett annat tips är att det är inte så farligt dyrt att åka taxi i London, speciellt inte om man är ett sällskap på max 5 personer (antalet platser i taxin) Hoppas du som ställde frågan är nöjd med mitt svar!





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?