Bakis döden IGEN
DATUM: 2012-02-18 | TID: 15:47:39 | KATEGORI: Utgång

Ni måste ha börjat tröttna på mina "Hej, jag är bakis idag" inlägg. Tyvärr så kommer en till. Igår då? Gick ut med Christoffer och Jessica, skippade Knife Party spelningen och drog till Amba istället. Stog och hängde inne i Red Room, en fish slank ner och det slutade med ett par till. Vi fortsätter att envisas med att vi är kungar i baren. Senare gick jag tillsammans med Christoffer och Oscar till White. Ett mycket dumt beslut. Slutade kvällen med ett ex antal pinsamma felstavade sms och en snäll Christoffer som pratade i telefon med mig hela vägen hem. Idag mår jag som jag förtjänar. Måste sova lite för att samla energi för att orka ikväll! 






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?