September 2012
DATUM: 2012-12-31 | TID: 16:00:00 | KATEGORI: Vardag 2012

 
Jag körde min första stängning på Bauhaus. Lördag och Söndag. Har aldrig varit så nervös!
 

 
Jag och Mikkis bokade London!!
 
 
Fina Gucci lekte farlig.
 
 
Under sommaren har jag och Annahita haft en liten tradition och när båda hade kört stäningning så gick vi över till Max och åt middag och promenderade sedan till tågstationen. Undrar hur många gånger vi missade tåget. 
 
 
Jag var med Mathilda en dag när hon var hundvakt. 
 
 
Jag och Jessica skulle bara ut och ta en öl som slutade med en spårad utgång. Vi kan helt enkelt inte bara ta några öl utan det slutar alltid med en utgång. 
 
 
Åt på Tasty's för första gången. Är ni i Jakobbergs centrum någon gång, åt på Tasty's. Godare mat finns inte!
 
 
Maria hade en spårad men rolig fest hemma hos sig. Sov hos Mathilda som bor några minuter från henne och höll i Kidzclub på jobbet. 
 
 
Blev kär i One Direction 
 
 
Mikkis skaffade körkort och jag fick en personlig chaffis. 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?