Juli 2012
DATUM: 2012-12-31 | TID: 14:27:00 | KATEGORI: Vardag 2012

 
Blev en afterwork med Annahita och Linn på L'angolo med goda shots och cider. Höll mig från utgången och var fit for fight för att jobba dagen efter.
 
 
Fixade mina naglar i en fin rosa glitter färg. Nu hade jag tagit bort mina tippar och körde på el naturell. 
 
 
Dirty South spelade på Amba så rockade nykter tillsammans med Christoffer och Jessica. 
 
 
Gick promenader med gangstah Mikkis. Fast promenad kanske man inte ska kalla det. Vi hamnar alltid på bryggan.
 
 
Förlängde mina ögonfransar. Måste göra om det innan Thailand. Snygg 24/7!
 
 
Drog en spontanare till Gotland med Jessica, Lovisa och Isabelle. Vi hade så roligt där nere och Kallis levde upp till alla mina förväntningar. Vill tillbaka till nästa sommar.
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?