GOD JUL ♥
DATUM: 2012-12-24 | TID: 22:50:00 | KATEGORI: Vardag 2012

God Jul på er mina fina läsare! 
 
Min familjs julplaner blev absolut inte som vi hade planerat. Tanken var att vi skulle åka ner till Jönköping igår efter jobbet och komma tillbaka imorgon, men eftersom Gucci har blivit fått någon sjukdom så måste vi ha henne under uppsikt fram tills hennes operation på torsdag så vi fick lov och stanna hemma och mormor och morfar ville inte köra hit i ovädret. Första julen utan några släktningar. Lite synd!
 
Mamma och daddycool har ansträngt sig för att göra julen ultra mysig. Igår fick dom inhandla all julmat (det som fanns kvar i affären) och bakat massa gottis. Vi började dagen med att kolla på Home Alone men jag somnade mitt i och vaknade en kvart innan Kalle Anka och alldels lagom innan vi skulle äta. Efter Kalle Anka var det present öppning och årets bästa present är helt klart min handväska från Michael Kors Jet Set Travel Tote i orange! I'm in love!
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?