Augusti 2012
DATUM: 2012-12-31 | TID: 15:00:00 | KATEGORI: Vardag 2012

 
En dag efter jobbet mötte jag daddycool på O'learys och satt ute på deras uteservering och åt middag och en god oreocake
 
 
Köpte fina kuddar till mitt rum en dag jag och Mikkis var i Farsta och shoppade. 
 

 
Åkte till Sigtuna med mina föräldrar och bara njöt av värmen. 
 
 
Jag och Mikkis hade det tråkigt på våra jobb. 
 
 
Laura hade avskedsfest innan hon tog sitt pick pack och åkte till andra sidan jorden för att plugga i Arizona. Saknar dig Lauren!
 
 
Ett gäng på Bauhaus åt middag tillsammans och fortsatte med goda drinkar på Fridays. Då blev min Michael Kors plånbok snodd. Idioter som inte har egna pengar. Länge sen jag var så förbannad. 
 
 
Jag och mamma hade en mini kräftskiva. 
 
 
Jag och Mathilda gick hem till Maria och myste med hennes hundar. 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?