April 2012
DATUM: 2012-12-31 | TID: 12:30:00 | KATEGORI: Vardag 2012

 
Började jobba på Bauhaus, stog och velade mellan två jobb i början av April och valde Bauhaus. Kunde inte ha fattat ett bättre beslut. Jag har världens bästa kollegor som gör dagarna till dom bästa!
 
 
Köpte min andra Louis Vuitton väska av daddycools kund. Älskar den mer än min speedy. 
 
 
Firade min 20 årsdag med en två dagars utgång med mina fina vänner. Åt middag på Texas Longhorn med mina föräldrar innan jag åkte hem till Isabelle för lite föris. 
 
 
Jag, Isabelle och Christoffer hade en rolig gruppkonversation under mina bday utgång. 
 
Tumblr_lzx8m9l7xw1r40jtko1_500_large
 
Fortsatte att gå ut mycket i slutet av April. Vänner fyllde år, daddycool fyllde år och jag jobbade mycket och ville fortfarande hålla mina gamla vanor vid liv. Inte bra!

 





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?