Lite uppdatering
DATUM: 2012-08-26 | TID: 10:41:00 | KATEGORI: Vardag 2012

Har struntat i bloggandet de senaste dagarna. Har försökt njuta av mina lediga eftermiddagar. Slutade klockan 1 varje dag och det har jag älskat! I torsdags efter jobbet åkte jag och Mathilda till Kista C. Vi gick på bio och såg Snabba Cash 2. Förstår inte varför alla säger att den suger. Den var bra!
 
Vad har annars hänt? I fredags hade lönen rullat in. Så direkt efter jobbet åkte jag till stan, mötte upp Mikkis och vi shoppade tills vi inte längre orkade hålla i våra påsar. Äntligen lite nya fräscha kläder! Har verkligen varit i behov utav nya kläder. Nu saknas bara en plånbok men den tror jag att jag köper i London. 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?