Always together never apart maybe in distance but never in heart
DATUM: 2012-08-13 | TID: 23:11:34 | KATEGORI: Vardag 2012

Lauras avskedsfest var amazing. Varje gång hon håller i en fest så höjs ribban på hemmafester. Kanske därför jag inte är ett stort fan av hemmafester? Kan förklara en hel del! Jag och Mikkan kom lagom i tid till middagen. Det bjöds på god mat, dryck och sällskap. Stämningen var på topp! Tycker det ska bli förjävels tråkigt att Lauren sticker till Arizona och det kommer dröja minst ett halv år innan jag får krama min Laurabear igen 
 
 

♥ SKRIVET AV Joy Malou

Härligt! Kul. Vad ska hon göra i Arizona? :) Hoppas allt är bra och att ni hade det bäst!

Svar: Hon ska plugga och leva the american dream!
amanda jackson

DATUM: 2012-08-13 | TID: 23:29:01
BLOGG/HEMSIDA: http://nicolinda.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Laura

Tack för den väldigt fina presenten!!:)

Svar: Tack för att du är min vän <3
amanda jackson

DATUM: 2012-08-15 | TID: 09:50:57



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?