Grattis min fina ♥♥♥
DATUM: 2012-04-07 | TID: 20:11:16 | KATEGORI: Vardag 2012

Idag är ingen vanlig dag utan idag är det Elinore även känd som Lellan, Ellie, Ella och även Bella födelsedag!! Min käraste och knäppaste vän som jag älskar med hela mitt hjärta fyller 19 år vilket innebär en vecka av lidande från min sida. En vecka då jag inte får reta henne för hennes ålder. Belive me it hurts! Du är världens finaste med ett hjärta av guld och världens lataste person och jag älskar dig ♥



♥ SKRIVET AV Elinore

Åh du är världens finaste och bästa!!! Haha Kan faktiskt hålla med om att jag är latast asså haha:D jag älskar dig älskling! Du är bäst <3

DATUM: 2012-04-07 | TID: 21:36:30
BLOGG/HEMSIDA: http://etraningsdagbok.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?