Älskade fantastic four
DATUM: 2011-10-09 | TID: 17:21:59 | KATEGORI: Utgång

Älskar att gå ut tillasmmans med fantastic four, vi har alltid så roligt! Efter en mysig middag och förkrök hos mig åkte vi till stan och började på Oxid, mötte Christoffer där och var klar där ett litet tag innan vi gick till Pure. Har inte varit där sedan klassens skivan. Hade glömt bort hur kul man har här! Hängde i Christoffers "kända" asiatiska hörna och dansade till stängning. Där efter blev det party taxi till White men kände att det var nog för mig så åkte till Horntull och sov hos mamma!


♥ SKRIVET AV Anonym

är dina föräldrar skilda?

DATUM: 2011-10-09 | TID: 18:30:59
♥ SKRIVET AV Mandy

Nejnej! Min morbror och hans familj är i USA och min mamma passar deras lägenhet eftersom den ligger inom gångavstånd till hennes jobb. Min pappa sov också över igår :)

DATUM: 2011-10-09 | TID: 18:49:28
BLOGG/HEMSIDA: http://maandys.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?