Veckans längsta skoldag är äntligen över! ...
DATUM: 2011-05-25 | TID: 17:25:28 | KATEGORI: Vardag 2011

img_3891 (MMS)

Veckans längsta skoldag är äntligen över! Eftersom betygen sätts på måndag gör vi ingenting på lektionera förutom att få reda våra slutbetyg. Idag fick jag veta att jag får vg i filosofi! Score! Nu är jag påväg hem i ös regnet. Konstig nog känner jag av pollen idag så min näsa är helt täppt och mina ögon slutar inte svida!!


♥ SKRIVET AV Madde

Japp, det får vi hoppas ;) Jag tyckte det var rätt billigt faktiskt, hade inte väntat mig det :) Du kunde få en öl och en jävla stor matportion (t.ex "gyros" eller "souvlaki") för 10-12 € :D Gyros borde du förresten testa, det var gott! :)

DATUM: 2011-05-25 | TID: 18:10:01
BLOGG/HEMSIDA: http://mudz.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?