Happy birthday to you!!
DATUM: 2011-05-29 | TID: 13:55:49 | KATEGORI: Utgång

Grattis min älskade bästis festis! Idag fyller min käraste vän 19 år och jag kunde inte varit stoltare över att kalla henne min bästavän. Jag älskar dig med hela mitt hjärta och jag vet att vi kommer vara lika bra vänner när vi är 70 år gamla och skvallrar. Det är du som torkat mina tårar och stöttat mig när jag mött motgångar. Det är du som har skrattat med mig när något roligt inträffar. Du är personen som jag delar alla mina hemligheter med. Den personen som förstår mig och känner mig på djupet. Du är min styrka när jag är svag. Du är min röst när jag inte kan tala. Du är mina ögon när jag inte kan se. Du ser det bästa som finns i mig. Lyfter upp mig när jag inte når. Du ger mig hopp för att du tror.

Vi började med att fira Lovisa igår hemma hos henne, där drack vi bål och åt en jätte god jordgubbstårta medans hon öppnade sina presenter. Därefter åkte vi till några bekanta till Lovisa på deras takvånings kontor på Kungsgatan. Där drack vi goda drinkar hela natten tills det var dags för daddycool att hämta mig.


♥ SKRIVET AV Din

Älskade vän!Jag blir helt rörd när jag läser det du skriver då jag vet hur väl det stämmer in. Du och jag are made to be och jag tvekar inte en sekund på att vi om 70 år kommer sitta där på ett fik , prata herrar, prata mode, kommentera hur folk ser ut och ja du vet allt det där vi är bäst på!Jag vill att du ska veta att jag älskar dig över hela mitt hjärta, min bästavän <3

DATUM: 2011-05-30 | TID: 15:30:03
BLOGG/HEMSIDA: http://lovisakr.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?