BACK TO WHITE
DATUM: 2011-05-23 | TID: 18:52:08 | KATEGORI: Studenten

I några veckor har jag varit på jakt efter en andra student klänning. Folk som känner mig vet att jag är ofattligt kräsen när det gäller klänningar. Så student klänningen var inget undantag, rättaresagt höjdes mina krav. Idag tog min jakt slut. Hittade the one! Jag ska ha klänningen under utspringet och mottagning och byta klänning till slut skivan. Då blir det en från Topshop. Nu är det bara ett eller två par skor som saknas!

Hehe cencuerar klänningen tills the big day.


♥ SKRIVET AV Madde

SV: Tja, de kom och sa till oss en gång att vara lite tystare, tydligen skulle det vara tyst på hotellet kl 23 :D men det är väl bara att gå ner till hotellbaren då istället, där klagade de i alla fall inte :)

DATUM: 2011-05-23 | TID: 19:35:17
BLOGG/HEMSIDA: http://mudz.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?