A perfect saturday evening
DATUM: 2011-05-22 | TID: 00:03:33 | KATEGORI: Vardag 2011

När vi kom fram till Väsby köpte vi all tillbehör till den utlimata tacos kvällen. Efter maten hamnade jag i en rejäl matkoma. Efter maten förflyttade vi oss i Lauras nya uteplats och snackade om blivande studenten och gamla goda minnen! När jag halv sov insåg vi att det var bäst att åka hem innan det blev försent. Då blev det en tävling vem som snabbtast kom hem. Ett street race mellan svarta faran och den gula blixten. Jag och Emelie vann, wiie!


♥ SKRIVET AV Madde

SV: Åh, lite avundsjuk, skulle gärna åka igen! Jo det var helt okej, fräscht och så, men ganska dålig belysning i rummen. I alla fall i mitt rum. Men i övrigt ett bra hotell, trevlig personal, fick billigare drinkar i baren ;) Det var rätt nära till stranden, skulle tippa på 200 m kanske, men Bar Street låg kanske 2 km från hotellet. Dock var taxi billigt, 6 € (ca 60 kr) inom hela stan, så det lönar sig att ta taxi :) Det var förstås inte säsong ännu när vi var där, kan hända att taxipriset stiger till säsongen. Men du har i alla fall gjort ett bra val att åka dit, på bar street fanns en massa härliga&trevliga människor, och man fick en gratis shot/drink för varje drink man köpte. Baksmällan kunde förstås vara jobbig, men det var det nog värt ;) Åk gärna på en båttur eller hyr en cykel, det var skithärligt :D Ha en trevlig resa!

DATUM: 2011-05-23 | TID: 15:37:20
BLOGG/HEMSIDA: http://mudz.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Madde

SV: Haha de e lugnt, glad att jag kan hjälpa :D Jo jag tyckte drinkarna var goda, speciellt på Bar Street, men på hotellet var de också bra :) Öl var gott där också, speciellt Mythos. Jag själv åkte inte taxi, men det verkade vara lätt att få tag på, man såg dem vid hamnen hela tiden och hamnen ligger precis intill Bar Street :) Och du borde testa att äta på Mama Rosa (en pizzeria som ligger till vänster om hotellet) och på Jazzmin (vid hamnen), där var maten suverän :D

DATUM: 2011-05-23 | TID: 18:14:27
BLOGG/HEMSIDA: http://mudz.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?