Dags att locka!
DATUM: 2011-03-30 | TID: 17:46:02 | KATEGORI: Vardag 2011

Fick sluta tidigare så när jag kom till centrum blev det ett snabbt besök på H&M. Var i jakt efter ett par chuncky armband i guld som skulle passa till min utklädning till skivan. Hittade ingenting som föll mig i smaken. Nu ska jag prova locka håret, så länge sen jag hade lockar att jag glömt hur man gör. Måste öva inför helgen! Ska ut på fredag och vill vara fin i håret.

Sånna här lockar vill jag återskapa!


♥ SKRIVET AV AMANDA FALK

super söt bild på dig :D fin bild du har i headern också!



Sv: tack snälla, kul att du gillade skorna!

God natt & sov så gott, ha en toppen dag imorgon!

DATUM: 2011-03-31 | TID: 00:21:17
BLOGG/HEMSIDA: http://amandafalk.se
♥ SKRIVET AV Bloggläsare :)

Färga brunt! Det var superfint på dig!! :)

DATUM: 2011-04-02 | TID: 12:21:46



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?