London in my heart
DATUM: 2011-06-21 | TID: 11:33:24 | KATEGORI: London

Första gången sen studenten jag vaknar innan klockan 12. Yes! Försöker sakta ställa tillbaka mitt dygn. Hade tänkt åka till stan idag men kom på att jag åker till London imorgon, alltså är det helt onödigt att shoppa när jag kommer göra det senare under veckan i London. Påtal om London, igår läste jag min och Ellas London guide för att friska upp minnet om vilka butiker jag vill in och kika kläderna på. Tänkte om någon är intresserad av den kommentera och så skickar jag ett mail med broschyren i pdf format!


♥ SKRIVET AV Michaeka

Skicka till mig :D

DATUM: 2011-06-22 | TID: 12:25:14
BLOGG/HEMSIDA: http://Michaelasjogren.devote.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?