Jag har tagit studenten!!
DATUM: 2011-06-12 | TID: 20:42:56 | KATEGORI: Studenten

Studenten var en av de lyckligaste och sorligaste dagarna i mitt liv. Jag klev upp klockan kvart över 6 och var i skolan halv 9 för att fotograferas med klassen därefter gick vi till gräsplätten bakom skolan och drack champange fram till halv 12 då lunchen började med äcklig mat och rörande tal. Innan utspringet gick vi till vårt klassrum och taggade och sjöng klassramsor.

Utspringet är en obeskrivlig känsla, fick en rejäl glädjerus och blev bemöten av släkt och vänner. Flaket var en av dagens höjdpunkter. Trots att musik anläggningen gick sönder, spårade vi sönder och hade de roligaste flaket! På mottagningen var jag jätte trött men höll humöret upp och åt jätte god mat och fick fina presenter! Kvällen fortsattes på Klustret till klockan 3 och därefter var vi ett stort gäng som gick till Skinnis berget och var där till 5 på morgonen.





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?