It`s time for my favorit thing, SHOPPING!
DATUM: 2011-06-23 | TID: 22:51:18 | KATEGORI: London

Godmorgon! Gick upp för någon timme sen för att duscha men låg och drog mig i sängen ett bra tag och myste med katten. Idag är planerna att jag och mamma ska till Oxford street och resten av shopping gatorna. Vi ska börja på Primark och sedan arbeta oss uppåt till Oxford Circus. Har 250 pund att spendera så hoppas på att många shopping påsar följer med hem!

Här har ni honom min älskling Boo!

♥ SKRIVET AV Anonym

Hej! Jag undrar vilken strl du har på din louis vuitton väska? är det 30 eller 35? :)

DATUM: 2011-06-24 | TID: 15:46:18
♥ SKRIVET AV Mandy svarar

Hej! Jag har storlek 35 :)

DATUM: 2011-06-25 | TID: 12:15:54
BLOGG/HEMSIDA: http://maandys.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?