Flashbacks
DATUM: 2011-06-07 | TID: 21:58:05 | KATEGORI: Vardag 2011

Imorgon tar jag studenten, kan inte förstå att det redan är dags att springa ut genom entren. Jag minns första gången jag gick in i skolan, det var den 18 augusti 2008. Jag satt tillsammans med Elinore i klassrummet, båda var lika nervösa och förväntansfulla inför vad dom tre kommande åren har att erbjuda. Tre år senare har jag skaffat minnen och vänner för livet!

Såhär skrev jag den 18 Augusti 2008. Bara några timmar innan jag började på VGY.
Kan inte förstå. Idag börjar jag första året på gymnasiumet. Jag går från att vara äldst i skolan till yngst. I en helt ny skola också. Värmdö gymnasium here I come!

Och jag avslutar med Studenten here I come!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?