Kos del 1
DATUM: 2011-07-25 | TID: 10:00:55 | KATEGORI: Kos

De 2 veckorna jag spenderade på Kos tillsammans med mina vänner gick alldeles för snabbt, när sista dagen kom ville jag inte åka hem till verkligheten. Jag blev kär i ön och hade mina roligaste stunder där.  Jag tänkte försöka berätta lite om varje dag (de som jag minns) och visa bilder från de dagarna.
8 Juli - Utanför Arlanda. Taggade tjejer!
Framme på Kos. Efter en skakig flygresa var vi för trötta för att inta bargatan så vi stannade på hotellet och umgicks med några vänner som också bodde på St Constantine. 
9 Juli - Vi vaknade upp pigga och la oss vid poolen. Senare mot eftermiddagen gick vi till stranden då "strandfylla" stog på schemat. Vi satte oss på Jacksons och beställde in fishbowls. Jag hade slarvat med maten och vattnet så efter fishbowlen mådde jag dåligt i 4 timmar, hade fått i mig en bakterie. Så även denna dag blev det ingen utgång.
10 Juli - Aldrig mått så dåligt. Till frukost åt jag chicken sovlaki och resten av dagen låg vi vid poolen. På kvällen var det dags för våran första måltid ute och det skulle bli en nykter utgång för min del.
11 Juli - Jag minns inte mycket från denna dag, bara att vi åt väldigt sent och efter mycket letande hittade vi en god restaurang som låg alldeles i närheten av bargatan.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?