Inte likt mig
DATUM: 2011-01-31 | TID: 17:08:07 | KATEGORI: Vardag 2011

Strax efter jag skrev mitt morgon inlägg hörde Lellan av sig och frågade vart jag var. Jag hade tagit fel på tiden med en timme och vårt handledarmöte skulle börja om 25 minuter. Det var bara att strunta i frukosten och springa ner till bussen. Jag som aldrig kommer sent. Hann iallafall till lektionen så dagen vart inte helt förstörd!

Sushi restaurangen i Gullmarsplan har den godaste sushin jag någonsin smakat!



♥ SKRIVET AV Alexander

Åh, gud vad snygg du är. Jag har kollat igenom din blogg och jag måste bara säga att du är en av dem vackraste jag någonsin har sett. DU är så himla snygg, söt, sexig och fin på alla sätt och vis.

DATUM: 2011-02-21 | TID: 10:52:34



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?