Bartender
DATUM: 2011-01-27 | TID: 09:11:13 | KATEGORI: Vardag 2011

Godmorgon på er! Sovit gott? Jag gjorde det men hade velat sova i några timmar till. Blir riktigt tjurig ifall jag inte får min skönhetssömn. Som igår, jag började halv 9 alltså gick jag upp halv 7. Det klarade inte min kropp av. Var på dåligt humör hela dagen. Får hoppas att det inte händer idag eftersom efter skolan ska hela klassen på en mini barutbildning. Ska försöka ta några foton så jag kan visa er sen!


♥ SKRIVET AV Laura

gud vad fin bloggen blev! mössan ser dock grön ut..:P

DATUM: 2011-01-27 | TID: 19:02:36
♥ SKRIVET AV ma

tack Laura! haha mössan är grön för det är Ellas :)

DATUM: 2011-01-28 | TID: 09:06:00
BLOGG/HEMSIDA: http://maandys.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?