En tre rättes måltid senare
DATUM: 2011-02-19 | TID: 00:06:46 | KATEGORI: Vardag 2011

Efter jobbet fick jag skjuts till Stureplan där systrarna Jonsson väntade glatt på mig utanför TGI Friday. Efter en lång väntan efter att bli placerade började det jobbiga. Vad f*n ska vi äta? Vår servitris pekade ut ett jätte bra erbjudande. Antingen förrätt + huvudrätt eller huvudrätt+dessert. Så vi tog en av varje och delade på för- och efterrätten.

Så nu är min mage full med buffalo wings, Jack Daniel's Burger och oreo madness. Ett bra tips för er som vill ha lite av varje! Kvällens huvudämne var Ellas kommande 18 års dag. Då ska det firas stort med en rejäl utgång! När det var dags att bege sig hemåt kom daddycool och hämtade mig så jag slapp åka kommunalt hem. Han är världens bästa!











Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?