Siggesta Ridhus
DATUM: 2011-04-24 | TID: 17:01:34 | KATEGORI: Vardag 2011

Strax före tolv tiden befann jag tillsammans med mina föräldrar oss på Värmdö på Siggesta ridhus för att se på när bästa Elinore tävlade i dressyr med sin fina polle Missy. Ni är så fina tillsammans! Jag blev lite sugen börja rida igen efter alla dessa år från ridhuset. Efter tävlingen åkte jag och mina föräldrar och handlade mat inför ikväll. Jag ska iväg och grilla med några vänner!


♥ SKRIVET AV Elinore

åh du är världens bästa :D så kul att ni kom :D :D puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusss

DATUM: 2011-04-24 | TID: 21:22:28
♥ SKRIVET AV Veronica

vilken storlek är din LV speedy? Och vad heter lixom modellen med rutor ist för LVloggan? KRAM

DATUM: 2011-04-24 | TID: 23:31:11
♥ SKRIVET AV Mandy svarar

Hej Veronica!

Väskans fullständiga namn är Louis Vuitton damier canvas speedy och jag har storlek 35! :)

DATUM: 2011-04-25 | TID: 00:28:51
BLOGG/HEMSIDA: http://maandys.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?