Tillökning
DATUM: 2010-10-02 | TID: 15:09:40 | KATEGORI: Shopping

Kameran är urladdad så får bli en bild från Zaras hemsida på min jacka. Här är min nya godbit från Zara! Visst är den läcker?! Vad gör jag annars då? Spanar in IKEA's hemsida, har bestämt att jag ska köpa en klädstång. Gillar inte att vika mina kläder utan att hänga plaggen är mycket bättre!



♥ SKRIVET AV Anonym

hur har du råd att shoppa som du gör? Jobbar du ngt extra eller hur går det ihopp? Tack för en super bra blogg!

DATUM: 2010-10-03 | TID: 00:45:23
♥ SKRIVET AV Mandy svarar

Hejdu!

Jag jobbar inte utan sparar mina pengar så gott det går och så har jag väldigt generösa föräldrar som bidrar till min shopping.

DATUM: 2010-10-03 | TID: 10:01:37
BLOGG/HEMSIDA: http://maandys.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?