72 saker ni inte visste om mig, eller?
DATUM: 2010-10-03 | TID: 19:31:56 | KATEGORI: Om mig

  1. Jag har haft tandställning 2 gånger fast jag inte behövde det båda gångerna
  2. Jag var beroende av nässprej i över 3 år.
  3. Jag har aldrig sätt mig själv som bortskämd
  4. Jag gillar att läsa
  5. Jag ser mig själv som mer engelsk än svensk
  6. Jag har aldrig haft en långvarig hobby
  7. Jag har en vild fantasi
  8. Jag älskar att jag lärde känna Ballecrew
  9. Jag uppfattas oftast som dryg
  10. Jag har en ljus röst
  11. Jag älskar att sova i nytvättade lakan
  12. Jag har lätt för att förlåta men svårt att glömma
  13. Jag kan kolla på skräckfilmer helt ensam
  14. Jag sista minuten pluggar alltid
  15. Jag kommer 99.9 procent alltid i tid och hatar folk som kommer försent utan en bra förklaring till varför
  16. Jag får lätt ångest oftast över kläder
  17. Jag har aldrig sätt The notebook
  18. Jag älskar att resa
  19. Jag hade min första fylla när jag var 14 år och skyllde på att jag var magsjuk när mina föräldrar kom på mig må dåligt.
  20. Jag ser mina katter som familjemedlemmar och inte som husdjur
  21. Jag har aldrig känt att jag passat in någonstans innan jag träffa Ballecrew
  22. Jag litar för mycket på folk
  23. Jag älskar att skratta
  24. Jag har alltid haft svårt att öppna mig helt för folk
  25. Jag tyckte det var läskigt att somna när jag var yngre
  26. Jag hängde på gröna lund näst intill varje dag sommaren 06.
  27. Jag gillar väskor mer än skor
  28. Jag gråter alltid till filmen Man on fire
  29. Jag är rädd för att dö
  30. Jag finner inspiration från bloggaren Mogi
  31. Jag kan inte kolla klart på en film utan att bli rastlös
  32. Jag hade alla tvillingarna Olsen's böcker och filmer när jag var liten
  33. Jag har Aftonbladets hemsida som min startsida
  34. Jag läser Metros horoskåp varje morgon
  35. Jag slänger aldrig mina kläder utan ger hellre bort dom till vänner
  36. Jag har aldrig klickat så snabbt med en person som med Elinore
  37. Jag kan inte sova ensam i lägenheten
  38. Jag vill bo kvar i Huddinge eller innerstan när jag blir vuxen
  39. Jag sparade alla mina kvitton mellan Januari - Augusti år 2008 och totalt hade jag spenderat 20 000 kr
  40. Jag lärde mig att äta sushi när jag började gymnasiumet
  41. Jag har aldrig plankat
  42. Jag tycker att långvariga bråk är onödigt
  43. Jag började färga håret när jag var 7 år
  44. Jag är inte rädd för sprutor
  45. Jag kan inte spara pengar
  46. Jag har aldrig tyckt om mina fräknar
  47. Jag ser Lovisa som min andra halva
  48. Jag vill flytta till New York
  49. Jag får oftast köp förbud av min pappa sist var det handväskor
  50. Jag är lite av ett kontroll freak
  51. Jag kunde inte avgöra om jag hade huvudvärk när jag var liten
  52. Jag älskar min pappa mest av allt
  53. Jag ska tatuera in Jackson på min handled någon gång i tiden
  54. Jag tvättar håret varenda dag
  55. Jag älskar att vara i England
  56. Jag är en data nörd
  57. Jag tycker att vatten är den godaste drycken som finns
  58. Jag plattar håret varenda dag
  59. Jag gillar att vara ensambarn
  60. Jag vet inte vad jag ska bli när jag blir stor
  61. Jag tycker att jag är en bra lyssnare
  62. Jag blandar oftast ihop engelska och svenska när jag pratar
  63. Jag ser upp till mina föräldrar
  64. Jag har aldrig tyckt att jag köper för mycket kläder
  65. Jag glömmer oftast bort födelsedagar
  66. Jag önskar ibland att jag var mer spontan
  67. Jag älskar att gå på bio
  68. Jag börjar gråta när jag blir riktigt arg
  69. Jag går alltid på magkänslan
  70. Jag måste alltid ha med mig en hårborste i väskan
  71. Jag åt Ben&Jerry för första gången med Lovisa
  72. Jag knäcker mina fingrar varje dag




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?