Helt omotiverad
DATUM: 2010-10-05 | TID: 15:30:35 | KATEGORI: Vardag 2010

I snart 1 timme har jag pysslat med designen, som jag aldrig blir nöjd med. Så just nu är den under ombyggnad. Därför den ser ut som den gör och får göra tills ikväll. Måste sätta igång med rättskunskapen som jag har skjutit upp i flera timmar nu. Först måste jag finna motivationen till att plugga som är nästintill borta. Jag drunkar i skolarbete. Tur att det är 22 dagar kvar tills jag och Ella åker till London! Då kan jag äntligen bara ta det lugnt utan att tänka på skolan.

♥ SKRIVET AV emilia

jag vet inte hur det såg ut här innan, men tycker verkligen att det är fint nu! roligt med london, har du varit där tidigare?

DATUM: 2010-10-05 | TID: 18:46:20
BLOGG/HEMSIDA: http://espot.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?