Ber om ursäkt
DATUM: 2010-10-18 | TID: 16:39:37 | KATEGORI: London

Jag är en usel bloggerska. Ska försöka bättre mig, jag lovar! Hur mår ni då mina trogna läsare? Själv mår jag prima ballerina. Med tanke på att det bara är 9 dagar kvar till London. Mycket London babbel för tillfället. Men det får ni stå ut med hehe! Idag gjorde jag och Ella en planering för varje dag. Vilka gator och butiker vi ska besöka. Skulle ni vilja att jag gjorde en shopping guide till er efter jag kommit hem från London?

♥ SKRIVET AV anonym

ja det skulle vara jättekul om du gjorde det!:)

DATUM: 2010-10-18 | TID: 17:58:54
♥ SKRIVET AV Mickis

Åh gör en shopping guid när du kommit hem! jag ska nämligen till london på sportlovet så det skulle vara perfekt om du kunde tipsa om bra shopping, caféer/restauranger och liknande :)

DATUM: 2010-10-18 | TID: 18:31:05
♥ SKRIVET AV anna

Shopinguide? GÄRNA!! :D

DATUM: 2010-10-18 | TID: 19:39:02



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?