Spending money
DATUM: 2010-11-10 | TID: 22:22:25 | KATEGORI: Shopping

Idag har jag spenderat way to much money. Känner hur min plånbok är alldeles tom, för tom. Skyller på att jag fick ett starkt shopping begär efter skolan och jag gick dessutom utanför min comfort zone och bröt mönstret med svarta klänningar och köpte en leopard mönstrad chiffong klänning från GT! Kommer användas till en utav helgens utgångar! Sen köptes det nya underkläder, farsdags presenter och andra nödvändigheter som ansiktsmask etc.

Nya klänningen från Gina Tricot.

Blev kär i detta halsband i London men dum som jag kan vara så köpte jag inte det så slog till här hemma istället! Kommer från H&M för er som undrar.

Blev även en ny halsduk! Behövde en svart som jag kunde använda till min svarta kappa. Också från H&M






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?