Veckans shopping!
DATUM: 2010-11-02 | TID: 21:07:22 | KATEGORI: London

Här kommer det bilder på det jag köpte i London. (Tror jag fick med allt) Är otroligt nöjd över mina inköp och köpte dessutom alldeles lagom mycket. Vad är jag nöjdast med? Kanske klänningen från River Island eller mitt nya iPhone skal! Eller kanske tillochmed mina Primark fynd, hittade för ovanlighetens skull ganska mycket därifrån.

Smycken och nyckelring från Marc by Marc Jacobs


Åttonde paret Converse!



Ny Thomas Sabo berlock!


Smycken från Primark och Dorothy Perkins


Andra muggen från Starbucks


Ballerina från Primark


Underkläder från H&M och Primark


Jeans från Zara


Tunika från Primark


Tunika från Primark


T-shirt från Marc Jacobs


Kavaj från H&M


Mjukisbyxor från Abercrombie and Fitch


Tunika från Primark


T-shirt från H&M


Klänning från River Island


Nya iPhone hörlurar


Läppglans från Victoria's Secret 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?