Bloggpause på g(?)
DATUM: 2010-11-22 | TID: 09:53:02 | KATEGORI: Vardag 2010

Funderar på att ta en pause från bloggen, uppdaterar ändå aldrig eftersom inspirationen är på noll. Dessutom har jag många bollar uppe i luften. Mycket som jag ska finna tid till. Alltså är inte bloggen min första prioritet. Dyker trodligtvis upp ett inlägg då och då.

Kan iallafall berätta att jag har haft fullt upp den här helgen. I fredags jobbade jag på ICA för första gången. Gick super!! Sedan blev det 18 års fest ute på Värmdö. På lördagen agerade jag som servitris/bartender på Mikkans pappas 50 års fest. Gick jätte bra! På söndagen blev det ett efterlängtat biobesök. Såg Harry Potter! Åh, så bra den var. En av de bättre av filmerna.





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?