Jag älskar
DATUM: 2010-05-23 | TID: 22:48:21 | KATEGORI: Vardag 2010

Ballecrew. Att sommaren är här. Datumet 16 Juli 2010. Zakynthos. Känslan av att vara nöjd med livet. Lukten av nyklippt gräs. Sex and the city. Mina underbara katter Gucci och Stumpan. Att jag lärde känna Elinore. Erik Hassle. Marabou mjölkchoklad. Värmen som man bara kan uppleva utomlands. Grill kvällar med ballecrew. Halloumi. Sociala korvar. Att shoppa med pengar man egentligen inte kan lägga ut på nya kläder men ändå gör det. Ben&Jerry cookie dough. Thomas Sabo. Att kolla på väder prognosen och se att det kommer bli sol och plusgrader. Jordgubbar med socker. Mina föräldrar. Jay Z. Att kliva ut från ett plan och mötas av den tropiska värmen. Att ligga i sängen en hel dag och kolla på olika tv serier. Min bästa vän Lovisa. Twilight och New Moon. Edward Cullen. Grekisk mat. Att köpa nya underkläder. Svarta naglar. Att jag och Tess har hållit ihop alla dessa år. Bloggar. Ringar i mängder. Starbucks. När någon överraskar mig. Att åka nattbussen hem från en fest och tänka på allt roligt som skett under kvällen. Att mina föräldrar och jag har rest mycket. Be mine - Erik Hassle feat Ellie Goulding. En kall cola. Att ha plugg fria veckor. London. The vampire diaries. Att sakna sommaren 2007. Mister Boojangels. Att fylla år. Filmkvällar. Den 20de varenda månad. Min iPhone. Att läsa en bra bok i solen. Ray ban solglasögon. Stockholm. Pannkaks tävlingarna i Balingsnäs. När Empire state of mind spelas på radion. Att vara omkring människor jag älskar. Att flyga. När min säng är nybäddad med nytvättade lakan. Strawberry daiquiris. Att få skjuts till skolan. Att gå på bio och äta hot snacks. Känslan av att göra någon annan glad. Sommarlov. Att somna tidigt på en vardag. Min släkt. Gröna Lund. Att jag började umgås med Malin igen. Helger. Att jag har fyllt 18 år. Sushi. Sommarkvällar. Att jag och Laura åkte till Grekland sommaren 2009. Att få presenter. När jag vaknar och har ett oläst sms. New York City. Att ha kort kvällar med Ballecrew. ZARA. Att hoffmaestro uppträder på Gröna Lund den 10 September. Gossip girl. Twilight bok serien. Doften av nybakta bullar. Att sitta på uteserveringen på cafe 60 och dricka chai latte. Att skratta med Lovisa. Jönköping. Prinsess tårta. Att prata i telefon med någon i flera timmar. Skräckfilmer. Känslan i kroppen när man är på väg till arlanda för att åka på semester. När Gucci ligger i min säng och vill mysa. High school filmer. Att skratta så jag får ont i magen. Utbytesstudent bloggar. Slitna converse. Mörtsjön. Il piato. Att jag bara har ett år kvar tills studenten. När daddycool torkar mitt hår. Julafton. Att veta att mina föräldrar alltid kommer att älska mig oavsätt vad. Mitt liv.


♥ SKRIVET AV Laura

bästa inlägget i din blogg amanda <3

DATUM: 2010-05-24 | TID: 17:26:03
BLOGG/HEMSIDA: http://laurajohnsson.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?