Hela helgen i ett inlägg
DATUM: 2010-05-30 | TID: 16:57:26 | KATEGORI: Utgång

Blev en blogg fri helg. Ganska skönt faktiskt. Har massa att berätta och visa er! Vi börjar med fredag. Då shoppade jag en hel del (visar mina köp i ett annat inlägg), hämtade kusinerna på dagis, såg SATC 2 med mamma och spelade poker med vänner! 







Min kropp är mörbultad efter gårdagens utgång. Inte så konstigt. Vi blev bjudna på shots, helrör, öl och drinkar.   Lovisa fyllde 18 så vi firade stort! Vi åt på restaurang därmedpasta och förade hemma hos bästis och sedan vidare till Moda för att fortsätta föra med ett par vänner. Därefter drog vi till Collage och dansade till klockan halv 3 och på något vänster hamnade jag hemma.

 

















Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?