Helt trött i kroppen
DATUM: 2010-03-01 | TID: 20:42:19 | KATEGORI: Vardag 2010

6 timmar i stan tar på krafterna. Hade det jätte roligt med Lauren och Mikkan! Vi åt,shoppade och fikade och där i mellan så blev jag en Thomas Sabo berlock fattigare. Min London buss är försvunnen. Inte gråta över spilld mjölk. Sånt händer (bara mig). Men nu ska jag kolla på The Amazing race. Det är amazing!

Vi började våran dag med lunch på Texmex!


Hahaa Lauren provade en riktigt ful tisha inne på GT


Blev lite smått förälskad i denna tröja från Weekday.


Tyckte dem här conversen var riktigt snygga! Kanske borde be daddycool köpa dem åt mig i New York?


Visar i nästa inlägg vad jag shoppade idag!

♥ SKRIVET AV Anonym

Hur mycket kostar tröjan från weekday och finns den i andra färger?

DATUM: 2010-03-01 | TID: 22:31:19
♥ SKRIVET AV Mandy svarar

Hej anonym! Tröjan kostar 600 kr och vad jag såg fanns den i Svart och vitt :)

DATUM: 2010-03-01 | TID: 22:32:16
BLOGG/HEMSIDA: http://maandys.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?