He is home!!
DATUM: 2010-03-11 | TID: 18:30:21 | KATEGORI: Shopping

Nu är daddycool hemma från New York! Har fått lite av det jag önskade mig, det andra fann han inte! Lite synd men sånt är livet. Fick 2 par converse skor som för små. Typiskt! Men allt annat jag fick är perfekt. Annars då? Jag kom hem från en stund sen, sprang ner till ICA och köpte lite gott åt pappa och mig och nu ska vi kolla på 2 and ½ men. Hörs senare!

Fick mitt favorit smink!


Fick ett nytt iPhone fodral från Juicy Couture! 



Både jag och mamma fick 2 par converse. Synd att mina var för små! =(


Köpte underkläder till mig själv idag!


♥ SKRIVET AV Anonym

ååh jag älskar juicy couture vill också ha ett fodral till min iphone, vet du om man kan köpa dom i sverige? eller beställa via internet?

DATUM: 2010-03-11 | TID: 20:43:38
BLOGG/HEMSIDA: http://ptricia.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Lovisa

Jag köper conversen!! hahaha ;D

DATUM: 2010-03-13 | TID: 18:36:51
BLOGG/HEMSIDA: http://lovisakr.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?