Den är äntligen MIN!
DATUM: 2010-03-16 | TID: 18:21:49 | KATEGORI: Shopping

Hemkommen nu. Mötte upp mamma i centrum och vi hämtade ut mitt paket. Givitvis var det väskan från Modekungen som hade kommit! Den är å fin den fast dock lite mindre än vad jag förväntat mig, men det är bara positivt!

Världens sämsta bild men min kamera är stendöd så använde iPhonen!


Fick nya hårprodukter idag också!


♥ SKRIVET AV m

skulle du inte kunna ta kort med väskan så att man kan se ungefära storleken på den? :)

DATUM: 2010-03-16 | TID: 20:32:28
♥ SKRIVET AV Mandy svarar

givitvis! Dock får det bli imorgon när kameran är laddad, så håll utkick imorgon!:)

DATUM: 2010-03-16 | TID: 20:47:41
BLOGG/HEMSIDA: http://maandys.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?