Great day
DATUM: 2010-06-08 | TID: 17:21:30 | KATEGORI: Vardag 2010

Idag har jag varit ganska effektiv. När jag vaknade satte jag på mig kläderna och gick till centrum. Köpte de ingredienserna som behövs till att baka en jordgubbs tårta. Dock har jag inte börjat baka den än utan bara vispad vaniljkrämen och fixad jordgubbarna. Under min fria tid har jag kollat på The Amazing race och tagit en promenad till biblioteket. Lånade den första Harry Potter boken som jag ska läsa på flyget till och från London. Nu är det bara 2 dagar kvar tills vi åker!



Det blommar så fint under sommaren.

Min bakverkstad!


♥ SKRIVET AV Anonym

Jordgubbstårta är så sjukt gott.

DATUM: 2010-06-10 | TID: 17:14:19
BLOGG/HEMSIDA: http://tvminnen.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?