Perfect
DATUM: 2010-06-16 | TID: 23:39:10 | KATEGORI: Shopping

Vilken bra dag! Spenderade dagen i stan med Maggan. Vi gick runt i affärer och avslutade dagen med middag på goda Latte house. Undrar när jag ska sluta shoppa? Trodligtvis aldrig. Älskar shopping, det är min hobby och religion! Återigen till min dag. Kvällen spenderades med Mikkan och Emelie. Vi spelade monopol. Där snackar vi flashbacks från min barndom. Älskar monopol!

Coola Maggan!




Taggade inför Monopol!


ÄNTLIGEN så har jag funnit en fin blus denna från GT


Ny mini bad från Lindex.


Nytt armband från GT och ett nytt nagellack. Har letat efter den i flera veckor!




♥ SKRIVET AV malin

hej amanda!

har sätt i flera inlägg att din vän sitter i rullstol, vad har hänt om man får fråga?



jätte bra blogg har du!



kram malin

DATUM: 2010-06-17 | TID: 23:21:25



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?