Juli 11, 2010
DATUM: 2010-07-11 | TID: 15:45:41 | KATEGORI: Vardag 2010

Nu när jag inte är lika blogg aktiv som förut, så får ni inte den senaste updaten med vad som händer i mitt liv så tänkte dela med mig av 2 saker som hände i veckan. Färgade håret i fredag, ljusare än innan!Gillar det, tror jag. Tar lite tid att vänja sig vid det. Sen har jag även inskaffat mig en ny Thomas Sabo charm. Denna gång blev det en fyrklöver. Kände att jag behöver lite tur i mitt liv just nu! Speciellt innan Grekland. (ni kommer höra mycket om Zakynthos nu innan och efter resan!)






♥ SKRIVET AV Anonym

Fina människa! Du passar verkligen i ljust hår!

DATUM: 2010-07-13 | TID: 22:45:44
♥ SKRIVET AV Elinore

FAN VAD SNYGG DU ÄR :D jävla hotie :D mums kom hit

DATUM: 2010-07-18 | TID: 17:30:24
BLOGG/HEMSIDA: http://etraningsdagbok.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?