Let´s take a flight back and live life again
DATUM: 2010-07-31 | TID: 12:46:34 | KATEGORI: Zakynthos

Efter 2 veckor på Zakynthos så har jag kommit tillbaka till verkligheten. Det finns inget som jag inte saknar med resan.

För jag saknar. Zante, värmen, friheten, loatins, strandpromenader, våran supermarket, katt posen, galna engelskmän, sovlaki, tequila shots, poolen, alla internskämt, att tönta sig till låten Break of dawn med Katta, läskiga barn, tsatsiki, shipwreck utflykten, blåsor på fötterna, magnum white, han utan kropp, "akta ölen", alla jobbiga restaurang inkastare, att vakna upp med nya blåmärken varje dag, Pass out - Tinie Tempah, strawberry daquari, havet, neon ljus, att kunna prata svenska och knappt ingen förstår, sjuan, att lära engelsk männen katt posen, luftkondionering, att spela kort på dagarna, Zakynthos stad, att höra inkastarna skrika SWEDEN! när man gick på bargatan, chevies, creeps videon, elläh elläh elläh, sallad baby, att laga äckliga nudlar till lunch, pool gubben, att få champange på sig, vårt badrum utan lampa, att kunna prata om allt, fishbowls, duckface, salt och vieger chips, kvällen som förde oss alla närmre, adraline kicken man fick när man hörde musik från bargatan, att leva utan beskymmer, snygga bartenders, getting over you, taggade tjejer, klarblått vatten, våra sliskiga grannar vi fick sista veckan, att jag kom i "målbrottet", bartenderna på loatins, att springa från ställe till ställe, badmadrasser, att komma hem klockan 6 på morgonen, rescue, killar i speedos, plump, stora smirrnoff flaskor, 40 grader, hotelles toast, bamse klubben, helrörsgubben, cocktails and dreams, engelskmännens reaktion när de fick höra att vi var svenskar, powernaps innan utgångarna, att alla blev krassliga efter första kvällen, skittels shots, att vara "hatade" av alla engelska tjejer, 16 Juli, sandiga skor, att sitta på balkongen, sex on the fridge, vårt samtal på blue waves, att få en riktig drink och en tequlia shots för 3 euro. Jag önskar att vi aldrig hade behövt åkt hem. Jag vill tillbaka!

♥ SKRIVET AV simone

det var rätt underbart det där!

DATUM: 2010-07-31 | TID: 15:27:58



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?