Preliminär bokade en resa idag
DATUM: 2010-01-05 | TID: 22:15:05 | KATEGORI: Zakynthos

Jahaaaaaaaaaaapp. Skrev ett inlägg när jag sätt på Café 60 med Katta och Lovisa. Men det har inte publicerats. Typiskt blogg.se. Men iallafall berättade i det inlägget att vi har preliminärbokat en resa till Zakynthos. Blir allt som tänkt så är vi i Laganas mellan den 16-30Juli. Men det är lite oklart om vi ska åka 1 eller 2 veckor!

Hotellet vi kommer bo på (Jag vet typ världens sämsta bild!)

♥ SKRIVET AV Veronica

åh! jag och mina vänner funderar också på att åka dit i sommar! Men vi har lite problem med att hitta hotell (då vi vill bo nära ett par andra vänner som ska ner samtidigt).. vad heter det hotellet som ni ska bo på?



KRAM!

DATUM: 2010-01-06 | TID: 22:18:09
BLOGG/HEMSIDA: http://veronicaannaelisabeth.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?