För tidigt..
DATUM: 2010-01-29 | TID: 07:32:22 | KATEGORI: Vardag 2010

Godmorgon! Ytterligare en jobbig morgon. Att börja halv 9 borde inte vara lagligt. Jag ville verkligen inte stiga upp imorse. Men att missa skolan var inte ett alternativ. Så nu sitter jag färdig fixad och äter min goda frukost. Om en kvart ska jag be ge mig ut i kylan. Kyla borde också vara olagligt!

Jag och min goda frukost!


♥ SKRIVET AV Clara

Halv 9? Du ska inte klaga! För mej är halv 9 sovmorgon när man annars början halv 8, för att sedan gå till 17... DET är långa skoldagar...



Tänk efter innan du klagar...

DATUM: 2010-01-29 | TID: 12:11:53
♥ SKRIVET AV Mandy svarar

Svar till Clara: Halv 9 är tidigt för mig eftersom det tar mig en timme att åka till skolan. Jag behöver inte tänka efter innan jag "klagar" för jag får tycka vad jag vill :) jag börjar halv 9 och slutar 5 det är långa dagar också minsann

DATUM: 2010-01-29 | TID: 15:08:49
BLOGG/HEMSIDA: http://maandys.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?