At home at last
DATUM: 2010-01-20 | TID: 20:16:31 | KATEGORI: Vardag 2010

Över 12 timmar sen jag gick hemifrån och nu är jag hemma. Skolan var som vanligt. Roligt tack vare Lellan! Efter skolan blev det stan med mamma. Vi letade efter ett par skor som jag ska använda på fredags utgång. Ska ut med Lovisa, Katta och Ella! Kommer bli så roligt!

Jag under lunchrasten. Var duktig och pluggade lite historia!


William kom och spelade gitarr för mig och Lellan!


På spanskan låg Lellan och chillade lite hehee


My new shoes. Ett kap må jag säga. Har kikat på dem ett tag och så hittar jag dem på rean. Första gången detta år jag hittar något prisvärt på rean!


Mamma i stan!



♥ SKRIVET AV Elinore

så taggad för fredag!!!!!!!!!!!!! :D ASSSSSSSSSSSSSSSSS SNYGGGGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! :D :D :D :D

DATUM: 2010-01-20 | TID: 20:19:18
BLOGG/HEMSIDA: http://etraningsdagbok.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?