Om möblerat rum.
DATUM: 2010-02-02 | TID: 23:24:27 | KATEGORI: Vardag 2010

Vet ni! Jag missade PH finalen. 5 minuter innan PH skulle börja så fick jag och mamma för oss att möblera om mitt rum. Min säng har varit lite sne på senaste så vi bytte plats med byrån. Så nu står sängen bättre till! Vi bestämde även att på söndag ska vi handla nya möbler till mitt rum. ÄNTLIGEN! Dock inte allt på en och samma gång. Men smart är jag! Jag spelade in finalen av PH. Så kollar nu!

Nu står byrån där sängen brukade stå!


Tv bänken är nu vriden + att jag har helt glömt bort att berätta. Fick en ny tv för några dagar sen. Gillar den dock inte lika mycket som min gamla samsung.  

Sängen står nu på platsen där byrån stog på!


♥ SKRIVET AV Lovisa

Det vart ju mycket bättre baby! :D

DATUM: 2010-02-03 | TID: 14:39:50
BLOGG/HEMSIDA: http://lovisakr.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?