NEVER EVER AGAIN!
DATUM: 2010-02-09 | TID: 14:15:47 | KATEGORI: Vardag 2010

Idag har jag gjort något jag aldrig kommer att göra om igen. Jag färgade mina ögonbryn på en salong. Har aldrig känt mig så ful. Dem blev alldeles för mörka. Vet inte vad jag ska ta mig till. Ska försöka avfärga dem ikväll. Blir dem inte ljusare till imorgon så stannar jag hemma tills dem blir ljusare!


♥ SKRIVET AV Elysh ♥

Vad tråkigt :/ Man förväntar sig ju att det ska bli bättre på salongen.. Hoppas dom bleknar till i morgon.

DATUM: 2010-02-09 | TID: 21:00:46
BLOGG/HEMSIDA: http://elysh.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Caroline

Hahah nej maandy du måste ändå komma! Blir tråkigt annars, har inte min haterkompis!

DATUM: 2010-02-09 | TID: 21:07:23
♥ SKRIVET AV Mandy svarar

haha Carro din gulle! Vi ses på torsdag istället :) då är vi mean girls samlade :)

DATUM: 2010-02-09 | TID: 21:39:57
BLOGG/HEMSIDA: http://maandys.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?